İPTAL

TTK gereğince gıda maddeleri, için cayma hakkı bulunmamaktadır. Fakat siz değerli müşterilerimizin memnuniyetini önemsediğimiz için sevkiyatı yapılmamış, taşıma esnasında dağılmış, niteliğini yitirmiş siparişlerin iadesini yapıyor ya da siparişi ücretsiz tekrarlıyoruz. Siparişiniz yoldayken bulunduğunuz adresten ayrılmak zorunda kalmanız, siparişinizin özel günlerinize ya da etkinlik günlerine yetişmemesi durumunda cayma hakkı geçerli değildir.

İADE ŞARTLARI VE İADE TALEBİ

Satın aldığınız ürünlerle ilgili bir şikayetiniz olduğunda, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 1 gün içinde info@hacihasanogullari.com.tr’a başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda iade etmek istediğiniz ürünü geri gönderirken herhangi bir “Kargo Bedeli” ödemezsiniz, Yurtiçi Kargo ile ‘’Karşı Ödemeli’’ olarak teslim etmeniz yeterlidir. İade kapsamındaki koşullar aşağıdaki gibidir;

Ürünümü iade etmek istiyorum, hangi ürünleri iade edebilirim?

Tadını / kalitesini beğenmediğiniz ürünleri iade edebilirsiniz.

Kargoda ambalajı bozulmuş, taşıma esnasında ürünün niteliğinin bozulacak kadar dağılması durumunda

ürünleri iade talebinde bulunabilirsiniz.

İade etmek istediğiniz ürün karşılığında ister ürün bedeli kadar para iadesi, isterseniz aynı sipariş

ücretsiz şekilde tekrar gönderilir.

Ürünümü iade talebinde bulunmak istiyorum, ne yapmalıyım?

Lütfen iade işlemi için, ürünü info@hacihasanogullari.com.tr’ye. iade nedeniniz ile iade etmek istediğiniz ürün bilgisini, eğer ürün dağılmış, bozulmuş ise ürün görseli ile birlikte mail olarak gönderiniz. Kargoyu teslim alırken kargodan kaynaklı ürünün dağılmış ya da dış paketinin zarar görmesi halinde kargo yetkilisine tutanak hazırlatıp iadenizi gerçekleştirebilirsiniz.

Ürünler mutlak suretle orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte iadesi yapılmalıdır.

Kargo şirketine nasıl ulaşıp, ürünü nasıl vereceğim?

Yurtiçi Kargo’ya aşağıda belirtildiği gibi ulaşabilirsiniz. Gönderim aşamasında kargo görevlisine alıcının ‘’Karşı Ödemeli’’ olarak Hacı Hasan Oğulları Restaurant Turizm Gıda İnş. San. Tic. Ltd. Şti. olduğunu belirtmeniz yeterlidir, ürünü geri gönderirken herhangi bir “Kargo Bedeli” ödemezsiniz.

Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi’ni 444 99 99 arayarak adresinize kurye talep edebilir,

https://www.yurticikargo.com/ web sitesinden kurye çağırabilir ya da size en yakın Yurtiçi Kargo şubesinin adresini öğrenerek doğduran şubeye teslim edebilirsiniz.

Müşteri hizmetleri temsilcilerimizle görüşmek için hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında Cumartesi: 09:00 – 15:00  0850 470 0 470 numaralı sipariş destek hattımızı arayabilirsiniz.